Sediul Auto Mitric Suceava a fost, ieri, gazda călduroasă a jurnaliştilor suceveni invitaţi pentru „a împărţi bucuria apariţiei noului Golf”.
Conferinţa de presă ce a precedat sesiunea de drive test a permis reprezentanţilor Auto Mitric, dl Radu Vasile Ianovici, director de marketing, şi dl Marius Corduneanu, director de vânzări, să prezinte presei locale multitudinea de atuuri cu care noul Golf iese pe piaţă în confruntarea cu competitorii săi.
După cum a ţinut să precizeze dl Radu Vasile Ianovici, noul produs marca Volkswagen, ajuns la cea de-a 7-a generaţie („al şaptelea volum al unui roman de succes”) „înseamnă cel mai bun Golf din toate timpurile: greutatea sa a fost redusă cu până la 100 kg, contrazicând principiul conform căruia odată cu evoluţia maşinii creşte şi greutatea sa. Consumul de combustibil a fost redus cu valori de până la 23%, în funcţie de motor. Viitorul Golf BlueMotion va avea un consum şi mai redus, de 3,2 l/100 km. Mai mult, Volkswagen echipează noul Golf cu numeroase noi sisteme de asistenţă, opţionale şi standard”.
Conform prezentării detaliate făcute de dl Marius Corduneanu, noul Golf este, din punct de vedere tehnologic, o maşină „cu totul şi cu totul nouă”, optimizată în toate privinţele, dar fără a deveni, prin aceasta, mai scumpă.
Siguranţa şi confortul au fost în atenţia proiectanţilor Volkswagen, noul Golf însemnând, mai mult ca oricând, „democratizarea progresului şi a perfecţiunii fiecărui detaliu: spaţiu adiţional (mai mult spaţiu la picioare în spate şi un portbagaj mai mare cu 30 l); noi sisteme inovatoare de siguranţă, precum sistemul de frânare multicoliziune; un nou sistem de direcţie şi de suspensie; posibilitatea de a alege modul de rulare, touchscreen în echiparea standard pentru toate modelele şi un univers complet nou al sistemelor de informare şi entertainment, cu un display, în versiunile s