In dorinta de a accentua caracterul parizian al clubului din capitala Frantei, in detrimentul lui Saint-Germain, proprietarii clubului s-au gandit sa schimbe logo-ul.
Conducerea clubului Paris Saint-Germain, in cea mai mare discretie, a hotarat schimbarea siglei, care este aceeasi din 1970.
Aducand atingere simbolului si imaginii echipei din capitala Hexagonului, demersul arabilor va suscita , cu certitudine, un val de reactii, conform Le Parisien
Investitorii din Qatar au pus mana pe PSG in iunie 2011, dintr-un motiv major. Imaginea clubului este atasata celei a Parisului. Si, de atunci, toata strategia de marketing prezentata de conducere urmareste sa scoata in evidenta "Orasul Luminilor" si celebrul sau monument, Turnul Eiffel.
Designerii noii sigle vor renunta la leaganul si floarea de crin, simboluri ale orasului Saint-Germain-en-Laye, partener al clubului din 1970. Aceasta data va fi si ea eliminata.
Actuala nuanta de bleu inchis ce domina desenul va fi mai deschisa, pentru a se apropia de culoarea ce va imbraca noul autobuz PSG a carui prima cursa este programata pentru ianuarie. De asemenea, e posibil un efect 3D, fara indoiala, asupra imaginii centrale, Turnul Eiffel, inca rosu.
Nu este sigur daca numele echipei PSG va aparea in intregime, asa cum este acum. Poate, el se va citi simplu, Paris SG. Recomandarea a fost data prin posta sau prin corespondenta electronica de cei interogati. Si, daca Saint-Germain ar trebui sa-si afiseze caracterele, ele ar arata mai mici decat cele ale Parisului.
Schimbarea logo-ului, potrivit spuselor directorului de marketing, Michel Mimram, este una dintre metodele de a realiza unul din principalele obiective ale sale: sa faca din PSG "unul dintre 10 cele mai mari marci de sport ale planetei".
Ramane de aflat cum vor reactiona suport