În peste cele peste trei decenii de actorie, Drew Barrymore nu s-a mulţumit să apară doar în filme, ci a vrut să aibă şi o contribuţie mai mare. După regie şi colaborările cu Lancôme, actriţa îşi va lansa un brand de cosmetice colorate.
După ce în 2004 şi 2005 a fost ambasadoare pentru Lancôme, din 2007, Barrymore s-a transferat la Cover Girl, unde a devenit imaginea cosmeticelor şi co-director de creaţie. În prezent, artista face un pas înainte şi îşi lansează Flower, un brand de cosmetice colorate, la care lucrează cu designerii companiei Maesa Group.
„Trebuie să te implici, nu vreau să stau şi să sper că lucrurile vor funcţiona. Vreau să fiu în mijlocul evenimentelor, să mă asigur că va funcţiona“, a declarat Barrymore pentru publicaţia „WWD“. „Este aproape o dorinţă incontrolabilă să fiu unul dintre oamenii de la creaţie. Poate că e doar o tip de personalitate. Nu pot să dorm noaptea, îmi pasă“, dezvăluie Barrymore, în vârstă de 37 de ani.
Prin Flower, Barrymore şi grupul Maesa şi-au propus să transforme peisajul industriei de frumuseţe într-un univers al luxului destinat pentru mase. „Trebuie să producem cele mai bune culori de cosmetice“, spune actriţa.
Produsele vor fi disponibile online pe walmart.com şi, cu toate că actriţa nu a vrut să divulge detalii despre venituri, specialiştii estimează că vânzările vor ajunge la 50 de milioane de dolari în primul an.