Începe marea mcdonaldigitalizare a distracţiei. Lanţul de restaurante McDonald’s a intrat în era digitalizării jocurilor oferite copiilor din restaurantele sale. Momentan, testează jocuri interactive în 150 de restaurante din Marea Britanie iar în Egipt a lansat jocuri pe bază de realitate augmentată. Vezi cum funcţionează jocurile interactive şi ce au crezut copiii care le-au testat.
McDonald’s a dotat 150 dintre restaurantele sale din Marea Britanie cu jocuri interactive, scrie docnews.fr.
Jocurile se numesc Happy Meal Digital Party, au fost dezvoltate cu tehnologie de recunoaştere a gesturilor, sunt prevăzute cu detectorare de mişcare şi suprafeţe interactive care permit copiilor să se joace pe viu cu personajele din Happy Meal: Titi, Taz, Bugs Bunny.
Locurile de joacă interactive sunt echipate cu camere de supraveghere şi cu infraroşii, tocmai pentru a crea un mediu cât mai captivant şi mai aproape de realitate pentru copii.
Nişte proiectoare montate pe tavanul restaurantelor McDonald’s proiectează imaginele cu personajele preferate pe suprafeţele de joacă.
Lanţul de restaurante McDonald’s din Marea Britanie şi firma Paradigm AV, specializată în tehnologii de proiecţie şi interactivitate, au început să lucreze la acest proiect în 2010.
Mai mult pe Economica.net
Începe marea mcdonaldigitalizare a distracţiei. Lanţul de restaurante McDonald’s a intrat în era digitalizării jocurilor oferite copiilor din restaurantele sale. Momentan, testează jocuri interactive în 150 de restaurante din Marea Britanie iar în Egipt a lansat jocuri pe bază de realitate augmentată. Vezi cum funcţionează jocurile interactive şi ce au crezut copiii care le-au testat.
McDonald’s a dotat 150 dintre restaurantele sale din Marea Britanie cu jocuri interactive, scrie docnews.fr.
Jocurile se numesc Happy Meal Digital Party, au fost dezvoltat