2Parale, cea mai mare rețea de marketing afiliat din România, parte din grupul Leo Burnett România, fuzionează cu platforma de afiliere 2Performant pentru care deținea dreptul exclusiv de utilizare la nivel local. Odată cu această tranzacție, 2Parale își va extinde businessul la nivel internațional în mai multe țări din Centrul și Sud-Estul Europei și Turcia.
„Am început anul prin anunțarea parteneriatului cu 2Parale și încheiem 2012 în plină forță. Extinderea la nivel internațional a platformei 2Parale se înscrie în linia ascendentă a evoluției industriei marketingului afiliat pe piața autohtonă, și nu numai. Mai mult decât atât, decizia vine ca o investiție strategică, confirmând eforturile noastre de dezvoltare și sprijin oferit acestui segment de business” a declarat Ștefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
2Parale a preluat astfel controlul integral asupra platformei de afiliere și intenționează să investească în dezvoltarea ei cu noi facilități care să asigure optimizarea rezultatelor advertiserilor și afiliaților din rețea. Planurile strategice ale 2Parale includ extinderea regională la nivelul mai multor țări din Centrul și Sud-Estul Europei, plus Turcia. Consolidarea la nivel internațional vine după intrarea pe piața din Bulgaria, în 2011, prin intermediul 2Leva. De asemenea, compania este activă în prezent și pe piețele din Serbia, Irak și Cipru.
„Businessul 2Parale din România și Bulgaria va atinge în acest an un milion de euro pe o piață care și-a confirmat potențialul în cei patru ani de la demararea primei campanii de afiliere din România prin intermediul 2Parale. Am reușit să depășim ritmul de creștere al pieței locale, este momentul pentru noi să fructificăm atuurile platformei 2Performant și să facem pasul următor în dezvoltarea businessului prin extinderea pe piețe emergente.”a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Pa