Weekend-ul trecut a fost al talent-show-urilor: Vocea României de pe Pro TV și-a ales finaliștii vineri. X Factor a avut semifinala aseară. Paginademedia.ro vă arată, în continuare, câți români s-au uitat la cele două semifinale.
Vocea României a fost lider de audiență la semifinala de vineri. Cu semifinala de aseară, X Factor a fost depășit de Pro TV, pe durata concursului, la nivel urban. La nivelul întregii țări, concursul de pe Antena 1 a fost pe trei, după Pro TV și Kanal D.
Cifrele semifinalelor, în continuare:
Semifinala de la Vocea României a ținut pe Pro TV o medie de 1,24 milioane de telespectatori în fiecare minut. Dintre aceștia, aproape 850.000 erau din mediul urban.
Segmentul comercial: din publicul de la Vocea României, 506.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani (9,1 rating pe target). Antena 1 a fost pe doi, cu 374.000 de telespectatori (6,8 rating pe segment).
Audiența posturilor TV vineri, 14 decembrie, pe intervalul de la Vocea României:
Semifinala de la X Factor s-a mulțumit cu locul secund la nivel urban, fiind depășită de Pro TV. La nivel național, Antena 1 a fost, cu X Factor, pe locul al treilea, cu o audiență la jumătate față de Pro TV.
Segmentul comercial: Din publicul X Factor, aproape 360.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul 18-49 de ani (6,5 rating pe segment). Pro TV avea, pe interval, 582.000 de telespectatori din această zonă (10,5 rating).
Audiența posturilor TV duminică, 16 decembrie, pe intervalul X Factor:
Weekend-ul trecut a fost al talent-show-urilor: Vocea României de pe Pro TV și-a ales finaliștii vineri. X Factor a avut semifinala aseară. Paginademedia.ro vă arată, în continuare, câți români s-au uitat la cele două semifinale.
Vocea României a fost lider de audiență la semifinala de vineri. Cu semifinala de a