Primăria Municipiului Zalău şi firma de administrare a domeniului public, Citadin SRL, aflată în subordinea Consiliului Local, îşi măresc numărul de angajaţi. Consilierii locali municipali au aprobat, săptămâna aceasta, modificarea organigramelor Primăriei Municipiului Zalău şi a firmei SC Citadin SRL. La primărie, modificarea numerică a numărului de angajaţi nu este foarte mare, fiind vorba despre includerea în noua organigramă a încă două funcţii. Numărul total de posturi din cadrul Primăriei Zalău ajunge astfel, de la 260, la 262, dintre care trei sunt de demnitari, 211 sunt funcţii publice şi 48 sunt pentru personal contractual. Apare, în schimb, un serviciu nou, de administrare şi monitorizare a unităţilor de învăţământ din oraş, justificat de primarul Radu Căpîlnaşiu la şedinţa de luni, 17 decembrie, prin nevoia de a avea în structura primăriei oameni care să se ocupe special de şcoli. Noul serviciu va avea opt angajaţi, toţi cu studii superioare, unul urmând să aibă funcţie de conducere – şef serviciu, ceilalţi şapte fiind încadraţi pe funcţii de execuţie. Potrivit referatului care a stat la baza hotărârii Consiliului Local, serviciul va fi constituit prin redistribuirea unor posturi vacante din instituţie. De altfel, potrivit primarului Radu Căpîlnaşiu, din cele 262 de posturi cuprinse în organigrama primăriei, doar 197 sunt, efectiv, ocupate, restul de 65 fiind vacante. La Citadin, numărul total de posturi din organigramă creşte cu şase, prin înfiinţarea Serviciului de iluminat public. Serviciul va avea un şef, inginer, şi cinci muncitori şi se va ocupa, firesc, cu gestionarea serviciului de iluminat public. Pentru toate cele şase posturi urmează să fie făcute angajări.
Primăria Municipiului Zalău şi firma de administrare a domeniului public, Citadin SRL, aflată în subordinea Consiliului Local, îşi măresc numărul de angajaţi. Consilierii locali