Prinţul Albert de Monaco a achiziţionat un brad creat de Alexandru Ciucu, în cadrul unei licitaţii caritabile organizate de Action Innocence Monaco pentru a strânge fonduri în scopul protecţiei internaţionale a minorilor împotriva efectelor negative ale internetului, scrie Mediafax.
Produsul se numeşte “Cheia către stele” şi a necesitat peste o lună de muncă. Bradul este deja aşezat, pe toată durata sărbătorilor, în Palatul Princiar de la Monte Carlo.
Creatorul român a participat, în premieră pentru România, alături de mari case de modă internaţionale – Chanel, Dior, Prada, Cartier, Gucci, Valentino, Bulgari -, la festivalul caritabil al brazilor de Crăciun de la Monte Carlo.
“Bradul meu a fost unul stilizat, realizat din globuri aurii aşezate în formă de brad pe o pânză de catifea roşie, culoarea regală, iar sub el se află o cheie aurită, culoarea excelenţei, a luxului şi opulenţei, uşor supradimensionată, simbolizând accesul către divinitate. Tot ansamblul este încadrat de o ramă groasă, aurie, pusă pe un cadru de lemn şi îmbrăcată în organza. Pe interiorul ramei, de jur împrejur, am pus o instalaţie electrică cu 500 de beculeţe pentru a menţine spiritul Crăciunului”, a explicat designerul.
Designerul Alexandru Ciucu este furnizor oficial al Casei Regale din România.
Prinţul Albert de Monaco a achiziţionat un brad creat de Alexandru Ciucu, în cadrul unei licitaţii caritabile organizate de Action Innocence Monaco pentru a strânge fonduri în scopul protecţiei internaţionale a minorilor împotriva efectelor negative ale internetului, scrie Mediafax.
Produsul se numeşte “Cheia către stele” şi a necesitat peste o lună de muncă. Bradul este deja aşezat, pe toată durata sărbătorilor, în Palatul Princiar de la Monte Carlo.
Creatorul român a participat, în premieră pentru România, alături