Asocierea condusă de Swietelsky Baugesellschaft mbH a fost plătită deja cu peste 26 de milioane de lei pentru lucrările de modernizare a şinelor pe sectorul Gară-B-dul Muncii.
Tronsonul II al tramvaiului a ajuns la peste 47% lucrări realizate, potrivit datelor furnizate de Primărie. Pe circuitul Gară-B-dul Muncii intrat în şantier în iunie anul acesta au fost necesare lucrări suplimentare, în principal generate de reţele din zonă care nu erau protejate corespunzător.
Lucrările la tronsonul II al liniei de tramvai, proiect finanţat din bani europeni, au debutat în 26 iunie şi au ca termen luna iunie 2013. Potrivit datelor furnizate de primărie, stadiul fizic, în 10 decembrie, al proiectului se află la 47,25% (din totalul de pese 14 kilometri cât însumează traseul tramvaiului de la Gara până pe B-dul Muncii). "Constructorului i-a fost achitat un procent de 41,23% din valoarea totală a proiectului", a mai informat Biroul Mass media al Primăriei. Modernizarea căii de rulare pentru tramvai pe tronsonul Gară - B-dul Muncii costă peste 64 de milioane de lei fără TVA, ceea ce înceamnă că asocierea condusă de Swietelsky Baugesellschaft mbH a fost plătită deja cu peste 26,3 milioane de lei.
În luna septembrie şi noiembrie, administraţia locală a încheiat două contracte cu liderul asocierii care se ocupă de modernizarea traverselor, şi a câştigat licitaţia din cadrul proiectului European, Swietelsky Baugesellschaft pentru lucrări suplimentare aferente proiectului. Valoarea lucrărilor suplimentare pe tronsonul II al liniei de tramvai este de peste 433.000 de lei, potrit datelor de pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice. "Lucrările suplimentare au fost necesare datorită: existenţei în sol a unor straturi de argilă şi umpluturi de material necoeziv ce prezentau un element de instabilitate al acestuia, existenţei unui tunel tehnologic cu două compartimente