Goana după apariţiile TV şi în ziare nu mai este o prioritate pentru vedete. Acum, reţelele de socializare sunt noii PR-i ai vedetelor. Paparazzii, presa şi publicul află la o simplă căutare pe Facebook mai multe decât ar vrea să ştie.
Reţeaua de socializare Facebook a devenit un izvor nesecat de informaţii, un fel de jurnal în care toată breasla mondenă îşi spune ofurile, bucuriile şi criticile. Acum, scandurile, reacţiile şi replicile vedetelor în privinţa anumitor subiecte personale sau profesionale se dau direct pe pagina personală.
Încet-încet, vedetele au realizat că reţelele de socializare le pot aduce mari beneficii pentru imaginea şi, de ce nu, pentru buzunarul lor, costurile utilizării acestora fiind aproape zero.
Specialiştii din social media spun că reţelele de socializare reprezintă cea mai la îndemână şi cea mai ieftină modalitate de promovare. „Faţă de un site, pe reţelele de socializare, artiştii îşi pot crea o comunitate mult mai uşor. Costurile sunt aproape zero. Este mult mai facil să comunici, o poţi face instant. De exemplu, în timpul unui concert, vedetele pot fotografia publicul, iar imaginea poate fi postată imediat pe pagina sa", explică Cristian China-Birta, specialist în social media.
Cei care se ocupă de imaginea artiştilor spun că pentru o vedetă este foarte importantă crearea unei pagini de Facebook, unde poate fi uşor de găsit. Totodată, reţelele de socializare oferă posibilitatea ca vedetele să se poată apropia mult mai uşor de fanii lor.
„Este absolut vital să fii activ permanent pe Facebook. Nu e suficient să ai o pagină şi atât. E drept că nici nu trebuie să-ţi sufoci publicul, însă trei, maximum patru postări pe zi sunt importante. Fanii sunt extrem de interesaţi să vadă şi momente din viaţa de zi cu zi a artistului, nu doar imaginea sa de scenă", spune Alina Buleanu, PR Media Pro Music.
@N_