Este unul dintre cei mai de succes manageri ai industriei mondiale de telecomunicaţii şi nu se vede lucrând altundeva decât în telecom: Julien Ducarroz, CCO Orange România.
La vârsta de 26 de ani, Julien Ducarroz s-a alăturat grupului France Telecom, ocupând poziţia de international operations manager. După numai trei ani, acesta este numit responsabil de implementarea managementului performanţei în şase ţări ale grupului, iar din 2009 este chief commercial officer business to consumer în cadrul Orange România. Rezultatele obţinute din această ultimă poziţie i-au determinat pe britanicii care editează revista Global Telecom Business să îl includă în topul „40 under 40“ - cei mai de succes 40 de tineri manageri ai industriei mondiale de telecomunicaţii. Potrivit publicaţiei, Ducarroz a fost inclus în top datorită contribuţiei semnificative la succesul comercial al Orange România şi impactului pozitiv avut asupra dezvoltării filialelor grupului din regiune.
Ducarroz mărturiseşte că a învăţat multe de la Yves Gauthier şi Thiery Millet, care sunt mentorii săi. Cei doi au ocupat, în trecut, aceeaşi poziţie pe care o ocupă în prezent Ducarroz, cea de chief commercial officer (n.r. director comercial) la Orange România. „Pe Yves Gauthier, care a fost CCO la Orange România la începutul anilor 2000, l-am cunoscut în Olanda. Am lucrat o perioadă împreună la Orange Olanda, după care el a mers în Tunisia, iar eu am venit în România“, declară Ducarroz. În ceea ce îl priveşte pe Thiery Millet, care a fost CCO Orange între 2005 şi 2009, când a fost promovat CEO, Ducarroz spune că l-a cunoscut când a venit în România. „Thiery Millet a fost cel care a crezut în mine, iar în prezent suntem buni prieteni“, mărturiseşte oficialul Orange.
Ce înseamnă a fi un bun manager
În opinia lui Ducarroz, un manager bun este acela care face ceea ce spune. „În lumea corpo