Prinţul Albert de Monaco a achiziţionat un brad creat de Alexandru Ciucu, în cadrul unei licitaţii caritabile organizate de Action Innocence Monaco pentru a strânge fonduri în scopul protecţiei internaţionale a minorilor împotriva efectelor negative ale internetului, potrivit unui comunicat.
Produsul nonconformist, numit "Cheia către stele" şi pentru care Alexandru Ciucu a lucrat timp de 40 de zile, este deja aşezat, pe toată durata sărbătorilor, în Palatul Princiar de la Monte Carlo.
Creatorul român a participat, în premieră pentru România, alături de mari case de modă internaţionale - Chanel, Dior, Prada, Cartier, Gucci, Valentino, Bulgari -, la festivalul caritabil al brazilor de Crăciun de la Monte Carlo.
"Bradul meu a fost unul stilizat, realizat din globuri aurii aşezate în formă de brad pe o pânză de catifea roşie, culoarea regală, iar sub el se află o cheie aurită, culoarea excelenţei, a luxului şi opulenţei, uşor supradimensionată, simbolizând accesul către divinitate. Tot ansamblul este încadrat de o ramă groasă, aurie, pusă pe un cadru de lemn şi îmbrăcată în organza. Pe interiorul ramei, de jur împrejur, am pus o instalaţie electrică cu 500 de beculeţe pentru a menţine spiritul Crăciunului", a explicat designerul.
La evenimentul caritabil organizat la Hotel de Paris din Monte Carlo au luat parte reprezentanţi ai familiilor regale ale Europei, din înalta societate monegască, precum şi oameni de afaceri de diferite naţionalităţi.
Designerul Alexandru Ciucu este furnizor oficial al Casei Regale din România.
Prinţul Albert de Monaco a achiziţionat un brad creat de Alexandru Ciucu, în cadrul unei licitaţii caritabile organizate de Action Innocence Monaco pentru a strânge fonduri în scopul protecţiei internaţionale a minorilor împotriva efectelor negative ale internetului, potrivit unu