După un început tragic, acţiunea şi-a schimbat cursul către un final fericit pentru Apple
De vineri şi până duminică peste 2 milioane de chinezi au un nou iPhone - un adevărat record
Gigantul Apple îşi continuă drumul pe care merge aproape singur de cinci ani încoace. Deşi nu este liderul pieţei de smartphone-uri ca volum, fiind depăşit de "Goliatul" asiatic Samsung. Însă dominaţia sud-coreenilor se datorează faptului că oferă un pachet mai larg de produse. Inclusiv telefoane mai ieftine, adică mai accesibile pentru mai multă lume. Însă când vorbim de un singur model, Apple nu are rival.
Samsung Galaxy S III este telefonul anului, însă la ce vânzări a reuşit noul model iPhone, din 12 septembrie şi până acum, indică o rată de achiziţie fără precedent. Telefonului de la Samsung i-au trebuit mai multe luni ca să scoată astfel de cifre.
Ce s-a întâmplat în weekendul trecut vine să confirme popularitatea acestui telefon. Încă o dovadă că Apple are o reţetă unică în ceea ce priveşte cultura de brand. O reţetă pe care nimeni nu o mai cunoaşte şi prin care reuşeşte vânzări extraordinare, deşi nu are un produs tocmai accesibil. Rezultatele din vânzări nu sunt date doar de valoarea generată de noile iPhone-uri, ci şi de volumul imens realizat într-un singur weekend.
Probabil, după cum ştiţi, vineri s-a dat undă verde la vânzare, în mod oficial, în China a noului telefon de la Apple. Vremea s-a împotrivit. Vineri nu foarte mulţi chinezi au pus mâna pe noul telefon de la Apple. Oameni puţini la magazinele producătorului american de smartphone-uri. Iar acesta a fost semnalul unei căderi dramatice pe Bursă a acţiunilor Apple în ziua de vineri.
Însă ce s-a întâmplat în următoarele zile se încadrează, însă, la capitolul scenariu de film, iar rezultatul acestui thriller a fost unul pe măsură pentru Apple. La finele weekendului compania a rapo