Este impresionant travaliul acestui om. Expresia crucii în atâtea variante. Acasă, pereţii unei camere pline de cruci şi troiţe. Aici cei prezenţi au apreciat maniera de lucru, culoarea cu tonalităţi, minuţiozitatea, simbolistica, tradiţionalul, diversitatea unei idei. Sunt piese care prin mesaj fac trimiteri diverse, vorbind despre imaginaţie, patrotism, cultura poporului român. Nici una dintre piesele expuse nu seamănă cu celelalte. Este invitat la diverse festivaluri din ţară şi din Republica Moldova. Este o dovadă, încă vie, a specificului românesc.
„Dl dr. Dragoş Potecaşu are o temă preferată: crucea. Participarea la festivaluri consider că îl ajută să-şi îmbogăţească forma de exprimare. Azi, aici, sunt forme şi mai noi şi mai vechi, cu elemente de artizanat. Se poate vorbi despre fiecare lucrare. Sculptez şi eu, dar niciodată nu aş putea să fac ceea ce face el. Felicitări!” (Mihai Doina)
„M-au impresionat toate crucile. Sunt unicat. Are o cruce numită „Noul Ierusalim”. Este deosebită, spune multe.” (Mihai Vieru)
A urmat un moment de divertisment, cu Matincă Costea pe un text de G. Topârcenu, „Ripostă” şi „Dă-i ’nainte” de N. Stroe.
Şedinţa a fost încheiată de lectorul de serviciu, Matincă Costea, cu proză: „Miniaturi eseistice” şi „Nume sonore condamnate la uitare”.
Miniaturile eseistice au un farmec aparte, o amprentă unică, autorul dovedind o reflexivitate romantică printr-o tematică diversă: „Bustul poetului”