Conducerea postului de televiziune Kanal D isi doreste ca in 2013 sa mareasca cu circa 25% audienta pe segmentul comercial, dar si veniturile din publicitate, a declarat pentru Wall-Street.ro, Claudia Ion, directorul de vanzari de publicitate al canalului.
Kanal D a avut o cota de piata la nivelul intregii zile de 6% in ceea ce priveste audientele pe publicul comercial (18-49 de ani din mediul urban) intre ianuarie si octombrie anul acesta, in crestere cu 15% comparativ cu anul trecut. Posturile TV care au cele mai mari audiente sunt Pro TV si Antena 1, care au inregistrat intre ianuarie si octombrie 16,5% cota de piata, respectiv 11,9% cota de piata.
Cresterea canalului detinut de turcii de la Dogan Media International a fost determinata de introducerea a tot mai multe programe de divertisment in grila, printre care si serialul Suleyman Magnificul, care este cel mai urmarit serial la ora actuala in Romania, batandu-se cot la cota cu emisiunile Pro TV. Suleyman Magnificul aduce 15% din venituri Cele mai mari venituri din publicitate, de 15% din sumele incasate de Kanal D, sunt generate de Suleyman Magnificul, serial care de obicei inregistreaza audiente de circa 8-9 puncte de rating pe segmentul comercial. Printre alte emisiuni care aduc venituri importante canalului se numara Roata norocului, Ochii din umbra, Nunta cu surpriza, Pe banii parintilor, D-Paparazzi, Wowbiz.
In general, programele din prime-time aduc circa 60-65% din veniturile din publicitate ale canalului.
Compania de televiziune si-a marit cu circa 25% sumele incasate din publicitate anul acesta, atat datorita cresterii audientei, dar si a atragerii de noi advertiseri. Au atras 75 de investitori noi in publicitate in 2011 “Poti avea crestere de audienta, dar care sa nu fie reflectata in bani. Noi am avut anul acesta in jur de 75 de advertiseri noi, am dezvoltat zona de p