Important, dar nu esenţial Brokerajul în asigurări a câştigat teren în anul 2012 ajungând până la 40% din piaţa asigurări. Explicaţia este că brokerii de asigurări au ştiut să valorifice atuurile pe care le au: apropierea de clienţi şi capacitatea de a oferi consultanţă.
Asigurările facultative s-au vândut mai bine în acest an, dar RCA şi asigurările auto, în general, sunt în continuare produsele care domină piaţa. Tot în acest an s-au văzut şi primele semne care arată că există clienţi care aleg produsele de asigurare şi după alte criterii decât cele legate de preţ.
Invitaţi: Victor Sraer, managing partner, Otto Broker, Mihai Crăcea, editor publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 18 decembrie 2012
Important, dar nu esenţial Brokerajul în asigurări a câştigat teren în anul 2012 ajungând până la 40% din piaţa asigurări. Explicaţia este că brokerii de asigurări au ştiut să valorifice atuurile pe care le au: apropierea de clienţi şi capacitatea de a oferi consultanţă.
Asigurările facultative s-au vândut mai bine în acest an, dar RCA şi asigurările auto, în general, sunt în continuare produsele care domină piaţa. Tot în acest an s-au văzut şi primele semne care arată că există clienţi care aleg produsele de asigurare şi după alte criterii decât cele legate de preţ.
Invitaţi: Victor Sraer, managing partner, Otto Broker, Mihai Crăcea, editor publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 18 decembrie 2012