Spectacolul, care ofera publicului o experienta de vizionare unica, a fost pus in scena in numai 20 de zile. VEZI GALERIA FOTO Cu prilejul unei intalniri cu public la care au participat duminica, Beatrice Rancea, managerul Operei iesene, si maestrul Andrei Serban au impartasit cateva detalii din „culisele" montarii premierei „Troienele". „O minune a fost ca a acceptat sa monteze «Troienele», care este spectacolul meu de suflet, una dintre cele mai importante, daca nu cea mai importanta experienta a vietii mele ca interpret si ca spectator. Este un lucru cum nu s-a mai vazut si nici nu-ti poti imagina ca poate sa se intample asa ceva intr-o sala de spectacol. Este un ceva care te prinde si iti mai da drumul la sfarsit si nu stii unde ai fost, daca ai trait acum 2500 de ani. L-am convins si sper ca nu a regretat ca si-a incredintat pentru prima data, dupa 40 de ani, aceasta capodopera colectivului Operei", a marturisit Beatrice Rancea. De cealalta parte, regizorul Andrei Serban a subliniat ca, odata cu spectacolul „Troienele", pentru prima data in Romania interpreti de opera au fost in acelasi timp actori foarte buni. „In intreaga lume, cu exceptia Romaniei, cantaretii de opera isi insusesc un mod de a canta si de a juca teatru, care merg mana-n mana. Peste tot in lume se fac acum opere, chiar din repertoriul mare, in care interpretii joaca precum actorii de teatru. Doar in Romania nu. Pana acum nu a fost. Am urmarit spectacole in care nu mi-a crezut ochilor sa vad atata praf pe scena. Adica sa vad un cantaret care habar n-are ce-i ala teatru, care habar n-are cum sa-si foloseasca trupul, ci doar vocea, in situatii complet artificioase, nesincere, demodate, complet in afara timpului in care traim", a punctat maestrul Andrei Serban. Muzica compusa pentru spectacol de artista new-yorkeza Liz Swados este mai putin obsinuita pentru publicul iubitor de opera, fiind un mix d