A fi ecologic nu e nicidecum sinonim cu a conduce un automobil având o caroserie banală, care pe deasupra să fie şi cea mai lentă din trafic. Dacă în septembrie 2011 la IAA Frankfurt, BMW prezenta conceptul compactei electric i3 în patru uşi, la salonul de la Los Angeles de anul acesta a fost dezvăluit Coupe-ul i3.
Submarcă speciala pentru viitoarele Mega City Vehicles, i3 Coupe propune o caroserie sub 4 metri lungime, o lăţime de 1,77 metri şi un acoperiş teşit spre spate, vopsit în negru, asemenea hayonului şi capotei.
Privit frontal, apartenenţa i3 Coupe la brandul alb-albastru nu poate fi confundată, însă în lipsa siglei de pe capacul hayonului posterior, baghetele duble subţiri în formă de U rezervate stopurilor cu tehnologie LED ar putea crea ceva probleme de identificare cu marca bavareză. Privit din lateral, BMW i3 Coupe afişează o linie ce face după portieră o mişcare de unduire jos-sus, cu rolul precis de a degaja vizibilitate la exterior pentru cei doi pasageri exilaţi în spate. Spre finalul maşinii, plafonul coborât şi linia laterală ascendentă converg spre o mică zonă de geam întunecat.
Pe baza conceptului LifeDrive, la modelul i3 Coupe de la BMW, trenul de rulare cu subansamblele lui (motorul şi bateria) formează modulul Drive, iar caroseria modulul Life. Materialul pe baza căruia au fost gândite elementele caroseriei sunt plasticul ranforsat cu fibră de carbon, aceeaşi tehnologie uzitată şi la construcţia McLaren P1.
Dacă iniţial, la conceptul i3-ului din 2011 bordul era puternic stilizat, de parcă ar fi fost dedicat unei maşini ce tocmai a fost teleportată dintr-un viitor mult prea îndepărtat, Coupe-ul i3 de la Los Angeles afişează o planşă şi materiale mai apropiate de un model final de serie. Astfel, în spatele volanului nu există ceasuri clasice, ci un ecran de 6,5 inci cu afişaj central pentru vitezometrul digital. Comenzile cu