Romtelecom şi RCS&RDS, cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, oferă în prezent servicii de televiziune la preţuri derizorii sau chiar gratuit, în încercarea de a câştiga clienţi noi.
Dacă Romtelecom derulează de câteva luni o campanie prin care le oferă clienţilor noi sau existenţi servicii de cablu TV analogic, gratuit, RCS&RDS, liderul pieţei de telecomunicaţii are în prezent o ofertă incredibilă pentru noii abonaţi.
Astfel, RCS&RDS oferă Internet Fiberlink 1 – 50 de Mbps la 14,5 lei, Internet Fiberlink 2 – 100 Mbps la 19,5 lei, iar cei care aleg a doua variantă primesc şi un stick de internet mobil gratuit. Oferta mai include televiziune, 91 de canale, de la 12,5 lei şi telefonie fixă de la 2 euro, clienţii beneficiind de apeluri gratuite în reţea, în Romtelecom şi UPC. De asemenea, instalarea este gratuită. Serviciile sunt oferite la preţurile de mai sus timp de şase luni după care se dublează.
Romtelecom oferă gratuit serviciul de cablu TV pentru clienţii noi, pentru clienţii care au deja un abonament de televiziune sau internet la Romtelecom pe care îl reînnoiesc şi clienţilor care au deja un abonament de telefonie fixă pe care îl reînnoiesc alegând un plan tarifar de peste 10 euro/lună.
Cea mai bună oferă de la UPC include televiziune digitală 95 de canale SD plus 11 HD, internet de 60 de Mbps şi telefonie Alo Oriunde 100. Preţul 59 de lei. UPC are, însă, o promoţie la canalele documentare. Astfel, în perioada 1 decembrie 2012 – 7 ianuarie 2013, operatorul oferă acces gratuit la toate cele 20 de canale documentare existente în grilă, inclusiv toate canalele Discovery.
Piaţa de cablu: 672,7 milioane de euro
Piaţa de cablu a înregistrat în 2011 o cifră de afaceri de 672,7 milioane de euro, în scădere faţă de 2010, conform informaţiilor din anuarul Media Expres pe 2012-2