Modernizat in mare secret din cauza unor amendamente contractuale intre RATP Iasi si Remar Pascani, tramvaiul model GT4 ar fi, fara indoiala, cel mai scump vehicul care deserveste transportul public de persoane. Conform oficialilor Remar Pascani, modernizarea unui astfel de vagon costa in jur de un milion de euro.
"Acest subiect nu este public din cauza intelegerii facute cu reprezentantii firmei care se ocupa de modernizarea tramvaiului. Detaliile le veti primi atunci cand acesta va fi scos la strada", spun oficialii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi.
Din punct de vedere tehnic, sistemul mecanic si tractiunea tramvaiului sunt facute din componente noi. Confortul pentru calatori nu a fost uitat. Vagonul beneficiaza de aer conditionat, are geamuri termopan izolate fonic si este dotat cu scaune tapitate. Pana si cabina vatmanului a fost remodelata complet. Conducatorul tramvaiului se va orienta cu ajutorul unui sistem de monitoare si de camere video care vor da informatii despre pozitia calatorilor fata de tramvai, dar si despre traficul din imediata apropiere.
Vehiculul a intrat pe mainile vatmanilor inca din vara acestui an, atunci cand angajatii regiei locale de transport au facut primele probe ale tramvaiului. Acest mijloc de transport ar fi trecut si pe caile de rulare din Iasi, insa acest lucru s-ar fi intamplat tot in mare secret, pe artere putin circulate si dupa miezul noptii.Este posibil ca, pana la sfarsitul acestui an, tramvaiul ultramodern sa fie pus la dispozitia iesenilor.
sursa www.bzi.ro
Modernizat in mare secret din cauza unor amendamente contractuale intre RATP Iasi si Remar Pascani, tramvaiul model GT4 ar fi, fara indoiala, cel mai scump vehicul care deserveste transportul public de persoane. Conform oficialilor Remar Pascani, modernizarea unui astfel de vagon costa in jur de un milion de euro.