Odată cu încheierea unui an, oamenii îşi fac planuri să scape de ce e vechi şi să înceapă un nou capitol. Munca joacă un rol important în viaţa fiecăruia şi nimeni nu are o viaţă profesională perfectă, astfel că există mereu loc de mai bine. Mulţi aspiră să fie mai buni la locul de muncă pentru că asta le aduce fericire şi satisfacţie personală.
Shawnice Meador, director la MBA@UNC şi Andy Teach autoare a cărţii „From Graduation to Corporation: The Practical Guide to Climbing the Corporate Ladder One Rung at a Time” spun că oamenii petrec destul de mult timp la muncă şi astfel jobul devine o parte important din „atitudinea de Anul Nou”.
Petrecem foarte multe ore la muncă, deci e natural să ne gândim la viaţa profesională în apropiere de Anul Nou şi să ne propunem să fim mai bui în următorul an.
Cei doi au prezentat pentru „Forbes”, 14 moduri pentru a deveni un angajat mai bun în 2013
1. Anticipează nevoile departamentului în care lucrezi
„Să fii o sursă de încredere pentru şeful departamentului şi să să vezi oportunităţile care ar duce la îmbunătăţirea muncii în department este un mod de a fi mai bun la locul de muncă. Alege anumite subiecte interesante pe care să le prezinţi şefului tău. Când o să vadă că poţi veni cu idei bune o să conştientizeze faptul că munca pentru departamentul respective nu cade doar pe umerii lui.
2. Recunoaşte succesul
„Atitudinea ta pozitivă se poate vedea în expresiile faciale, postură, ton şi nivelul vocii”, spune Taylor. „Fii încrezător în ceea ce priveşte munca pe care o faci. Eşti calificat să faci exact ceea ce faci”. Imaginează-ţi că tot ceea ce faci este de ajutor. „Chiar dacă lucrurile sunt neclare, te poţi ambiţiona ca în 2013 să te foloseşti de toate oportunităţile”.
3.Cunoaşte-ţi şeful mai bine
Şeful tău controlează viitorul tău aşa că, este în interesul tău să ajungi