La 30 de ani, conduce un business de peste un milion de euro şi a deschis, în 2009 -2012, magazine noi de bijuterii high class, când alţii au închis. Alexandra Popescu, Country Manager Oxette România, vede vârsta ca pe un avantaj , pentru că are în faţă ani mulţi în care să înveţe lucruri noi şi timp să facă tot ceea ce și-a propus.
Spune că prin vene îi curg „o-uri” mici de la Oxette şi că pasiunea pentru bijuterii o are încă de când era mică, moştenită de la mama ei, care este învăţătoare şi are drept principiu: nicio femeie nu trebuie să iasă din casă fără cercei şi ruj pe buze. A învăţat toate tipurile de pietre de la tatăl său, care este geolog şi care îi arăta fiecare rocă în plimbările pe munte. Primul job a fost într-o firmă distribuitoare de lenjerie de damă, în ultimii ani de facultate.
Acolo a învăţat ce înseamnă negociere, tranzacţii internaţionale sau vamale şi s-a familiarizat cu retailul, pentru că firma livra marfă către marile reţele, cum este Carrefour, Selgros Cash&Carry sau Metro. „Managerii erau tineri şi m-au învăţat totul despre negociere”, îşi aminteşte Alexandra Popescu.
Doi ani mai târziu, s-a mutat într-o multinaţională, în telecomunicaţii, întâi în departamentul financiar şi apoi în cel comercial, însă a înţeles că locul ei nu era acolo.
Citeşte mai multe despre acest subiect, pe www.incomemagazine.ro
La 30 de ani, conduce un business de peste un milion de euro şi a deschis, în 2009 -2012, magazine noi de bijuterii high class, când alţii au închis. Alexandra Popescu, Country Manager Oxette România, vede vârsta ca pe un avantaj , pentru că are în faţă ani mulţi în care să înveţe lucruri noi şi timp să facă tot ceea ce și-a propus.
Spune că prin vene îi curg „o-uri” mici de la Oxette şi că pasiunea pentru bijuterii o are încă de când era mică, moştenită de la mama ei, care este