Într-un an și jumătatea, Banca Transilvania și-a crescut numărul cardurilor cu peste 50.000 de carduri de credit şi un volum mai mare cu peste 50% a cumpărăturilor efectuate cu ajutorul acestor mijloace alternative de plată.Drept recompensă, banca a lansat un joc dedicat StarBT pe facebook.
Star BT este programul de loialitate destinat celor care folosesc la cumpărături, în ţară sau în străinătate, unul dintre cele 5 carduri de credit emise de Banca Transilvania: MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Visa Gold, Visa Gold Rotary şi Visa Platinum.
Astfel, Star BT a adus peste 50.000 de carduri de credit noi, emise de Banca Transilvania; un volum mai mare cu peste 50% a cumpărăturilor efectuate cu cardurile de credit, peste 4.000.000 de Puncte Star BT, acumulate de clienţi, de la începutul programului; peste 1.300 de comercianţi parteneri în cadrul proiectului, în peste 3.400 de locaţii comerciale.
Printre partenerii Star BT se numără branduri cu notorietate, cum sunt: Domo, Altex, Flanco, Praktiker, Eximtur, Perfect Tour, Aerotravel, Debenhams, Cărtureşti, Reţeaua privată de sănătate Regina Maria, Benvenuti, Centrofarm, Plafar, Cellini, Alexandria, Librarium etc. Programul este disponibil şi comercianţilor online - eMAG.ro, Evomag.ro, F64.ro, Floridelux.ro etc. În cadrul Star BT, Banca Transilvania a lansat, în premieră pe piaţa din România, „Smart Statements”, extrase de cont care conţin, „all–in-one”: informaţii specifice, reprezentarea grafică a tranzacţiilor, machete integrate, precum şi numărul de Puncte Star BT acumulate sau alocate.
De asemenea, primul joc lansat de BT în cadrul profilului său de pe Facebook are legătură cu Start BT. Star BT Game, cu un format „card match”, presupune recunoaşterea siglelor partenerilor acestui programul de loialitate. Aproape 17.000 de persoane au jucat Star BT Game în