Călin Anastasiu, unul dintre veteranii cercetării din ultimii 20 de ani, pleacă de la Radio România unde, timp de șase ani, a fost consilier de specialitate.
Călin Anastasiu, pentru Paginademedia.ro:
“Nu a fost neapărat decizia mea. Am avut divergențe și cu fostul director al Radioului, Demeter Andras. Problema era legată de marketing și de cercetare. O perioadă lungă, radioul nu a avut nicio campanie, a ieșit și din sondajele de radio. Practic, departamentul de marketing a fost neutralizat prin angajările și numirile la conducerea departamentului.”
În mesajul de plecare, pe care Paginademedia.ro îl publică în continuare, Călin Anastasiu vorbește despre situația din Radio și despre faptul că nu mai există oameni competenți în cercetare: “nu vă las în urma un partener valabil pe probleme de cercetare”.
Călin Anastasiu este unul dintre pionierii cercetării postdecembriste. A înființat institutul IMAS – Institutul de Marketing și Sondaje în anul 1992, împreună cu Alin Teodorescu. În 1998, IMAS a lansat primul servicu de măsurare a audienței massmedia (televiziune, radio, presă scrisă).
Cătălin Anastasiu, Carte de vizită:
2007-2012: Consilier principal al președintelui Radiodifuziunii pe probleme de strategie, marketing, editorial.
2005-2006: Director de marketing și comunicare la Europe Development International (Europa FM, Radio 21)
1997-2005: Director cercetare media IMAS
1996-1997: Director de cercetare MediaPro
1992-1996: Deputat, membru al Comisiei Cultură și MassMedia, din partea Convenției Democratice din România – CDR.
Scrisoarea lui Călin Anastasiu:
“Dupa 6 ani, misiunea mea la radioul public se incheie.
Colegilor din radio, celor de la Asociatia pentru Radio Audienta si tuturor celorlalti din mail list le multumesc pentru ca au fost deschisi fata de ideile mele (celor care au fost si a