Iniţiativa antreprenorială ce a debutat la începutul anului 2012? Şi, mai mult decât atât, în domeniul consilierii vestimentare pentru (greu încercatul) bărbat român din business ? Astăzi, la Business ON AIR, avem şi câteva răspunsuri.
În cuvintele lor, Sarto este primul concept-boutique masculin din România, care integrează un serviciu profesional de consiliere vestimentară, cu stilul italian al costumelor şi cămăşilor făcute pe măsură, practic concept adaptat contextului actual: affordable made to measure.
Aflăm care este istoria demersului lor şi cât de business wise, dar şi plauzibil este succesul conturat, deja validat în piaţă, prin mixul gândit şi prin proiectul lor educaţional, academiadestil.ro, plus blogul aferent.
Şi, pentru că, aceasta este ultima emisiune a anului 2012, dincolo şi dincoace de antreprenoriat, după un an destul de greu pentru business, dar şi, deopotrivă, interesant, echipa Business ON AIR - Rfi, vă doreşte să sărbătoriţi Naşterea Domnului şi Anul Nou, într-o propunere de lectură a spiritului scrierilor lui Marin Sorescu, "Contabilitate" şi "Vă doresc timp". Să ne reuazim cu bine, în ianuarie 2013!
Invitat: Alex Drăgan, co-fondator al Sarto
Emisiunea Business on air din 20 decembrie 2012
Iniţiativa antreprenorială ce a debutat la începutul anului 2012? Şi, mai mult decât atât, în domeniul consilierii vestimentare pentru (greu încercatul) bărbat român din business ? Astăzi, la Business ON AIR, avem şi câteva răspunsuri.
În cuvintele lor, Sarto este primul concept-boutique masculin din România, care integrează un serviciu profesional de consiliere vestimentară, cu stilul italian al costumelor şi cămăşilor făcute pe măsură, practic concept adaptat contextului actual: affordable made to measure.
Aflăm care este istoria demersului lor şi cât de business wise, dar şi plauzib