Plata online cu cardul a luat un avânt imens în ultimii ani, iar majoritatea celor care vând servicii au implementat soluţia, dar pe piaţă încă este loc, iar această modalitate de plată se va extinde şi spre alte segmente.
“Piaţa de comerţ electronic cu plată online este extrem de diversificată. Poţi plăti online o mare varietate de produse şi servicii, de la facturi de utilităţi până la excursii, cărti, bijuterii sau chiar mâncare.Exista însă câteva domenii vedetă care sunt cap de afiş de câtiva ani. Astfel, majoritatea plăţilor online au loc pentru plata facturilor, a vacanţelor şi călătoriilor, a cupoanelor de reduceri, produselor din categoria retail şi anumitor tipuri de servicii: abonamente la reviste, servicii de hosting, reîncărcări cartele, roviniete, anunţuri etc”, a declarat pentru ECONOMICA.NET, Manuela Stoica Marketing & PR Specialist PayU România.
Plăţile online însă nu acoperă toate sectoarele, iar multe servicii sau produse foarte căutate pentru care plata online ţi-ar face o economie de timp.
“În primul rând, mai este loc de creştere pe piaţa serviciilor: asigurări, servicii medicale, taxe de scolarizare, plata online a taxelor şi impozitelor etc. Sunt doar câteva dintre segmentele cu un potenţial de creştere important. De asemenea, este complet neacoperit sectorul alimentar şi al obiectelor de uz casnic. În pieţele vestice această industrie este mai bine dezvoltată, sunt pieţe unde 20-30% dintre utilizatorii de internet sau chiar mai mult cumpără online produse alimentare“, a mai spus Manuela Stoica.
Potrivit acesteia, sunt retaileri mari prezenţi în România, din zona de fashion care au afaceri online pe alte pieţe, nu însă şi la noi, iar aici este un potenţial important.
În ceea ce priveşte valoare media a unei tranzacţii, aceasta a scăzut în schimb a crescut volumul.
Mai mult pe Economica.net
Plata online cu