National Geographic şi-a suspendat contul deschis pe Instagram, în urma modificărilor termenilor şi condiţiilor operate de serviciul de photo sharing, informează Business Insider.
Reprezentanţii revistei au arătat că decizia a fost luată din cauza scandalului izbucnit marţi, când Facebook, compania care deţine Instagram, a fost acuzată că ar intenţiona să vândă fotografiile utilizatorilor în scopuri publicitare.
„@NatGeo îşi suspendă noile postări pe Instagram. Suntem foarte îngrijoraţi de direcţia noilor reguli propuse de serviciu şi dacă ele vor rămâne aşa, ne-am putea închide contul”, se anunţa printr-o postare pe serviciul de photo sharing.
Cu toate acestea, co-fondatorul Instagram, Kevin Systrom, a publicat miercuri, pe blogul companiei, o dezminţire referitoare la zvonurile apărute recent.
“De când am făcut publice schimbările, am văzut că mulţi utilizatori sunt derutaţi şi supăraţi. Astfel că vom modifica anumite părţi din termeni şi condiţii, pentru a explica mai clar ce se va întâmpla cu fotografiile voastre”, a scris acesta.
Systrom susţine că „Instagram nu are intenţia de a vinde fotografiile utilizatorilor”, ci de a integra în platforma de photo-sharing „forme inovative de publicitate, care par potrivite pentru site”.
National Geographic şi-a suspendat contul deschis pe Instagram, în urma modificărilor termenilor şi condiţiilor operate de serviciul de photo sharing, informează Business Insider.
Reprezentanţii revistei au arătat că decizia a fost luată din cauza scandalului izbucnit marţi, când Facebook, compania care deţine Instagram, a fost acuzată că ar intenţiona să vândă fotografiile utilizatorilor în scopuri publicitare.
„@NatGeo îşi suspendă noile postări pe Instagram. Suntem foarte îngrijoraţi de direcţia noilor reguli propuse de serviciu şi dacă ele vor rămâne aşa, ne-am putea închide contul”,