Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) a anuntat vineri deschiderea traficului pe varianta de ocolire Deva - Orastie la standard de autostrada, pe sectiunea Simeria - Deva, km 17+700 - km 32+500 si nodul rutier Simeria, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
Varianta de ocolire Deva-Orastie la standard de autostrada face parte din Coridorul IV paneuropean Nadlac-Timisoara-Lugoj-Deva-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta.
Tronsonul de autostrada Deva-Orastie are o lungime de 32,5 kilometri si este impartit pe doua sectiuni: Simeria-Orastie, pentru care finalizarea contractului este august 2012, si Deva-Simeria, pentru care termenul este februarie 2013.
Tronsonul va avea trei noduri rutiere, la Deva, Orastie si la est de Simeria, in apropiere de intersectia cu E 66, 21 de poduri si pasaje, 100 de podete.
Valoarea contractului este de aproape 178 de milioane de euro, fara TVA, din care contributia Comisiei Europene este de aproape 109 milioane de euro, iar restul revine Guvernului Romaniei.
Lucrarile vor fi executate de asocierea de firme Strabag-Straco. Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) a anuntat vineri deschiderea traficului pe varianta de ocolire Deva - Orastie la standard de autostrada, pe sectiunea Simeria - Deva, km 17+700 - km 32+500 si nodul rutier Simeria, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
Varianta de ocolire Deva-Orastie la standard de autostrada face parte din Coridorul IV paneuropean Nadlac-Timisoara-Lugoj-Deva-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta.
Tronsonul de autostrada Deva-Orastie are o lungime de 32,5 kilometri si este impartit pe doua sectiuni: Simeria-Orastie, pentru care finalizarea contractului este august 2012, si Deva-Simeria, pentru care termenul este februarie 2013.
Tronsonul va avea tre