În 19 noiembrie 2012 Volkswagen a lansat noul Golf în România. La numai o zi de la lansare, distribuitorii Volkswagen din toată ţara au început vânzarea acestui best-seller care a înregistrat peste 29 de milioane de unităţi vândute pânaă acum.
Cea de-a 7-a generaţie a acestui Volkswagen înseamnă cel mai bun Golf din toate timpurile: greutatea sa a fost redusă cu până la 100 de kg, iar consumul de combustibil a fost redus cu valori de până la 23%, în funcție de motor, mai mult, viitorul Golf BlueMotion va avea un consum şi mai redus, de numai 3,2 l/100 km. Mai mult, Volkswagen echipează noul Golf cu numeroase noi sisteme de asistenţă, opţionale şi standard.
Motorizare
Motorul pe benzină de intrare (TSI) consumă doar 4,9 l/100 km, iar motorul diesel de intrare (TDI) doar 3,8 l/100 km. Modelele TSI înving limita de 115 g CO2/km, în timp ce TDI-urile trec chiar sub cea de 100 g CO2/km, înregistrând 99 g CO2/km. Aşa cum am menţionat deja, cele mai bune valori sunt oferite de Golf BlueMotion: 3,2 l/100 km şi 85 g CO2/km. Un alt motor nou este 1.4 TSI de 103 kW/140 CP şi funcţia automată de dezactivare a cilindrilor (ACT: active cylinder management). Consumul mixt al acestui motor pe benzină care este pe cât de sportiv, pe atât de eficient: 4,7 l/100 km (adică 109 g/km CO2).
Progresist - primul Volkswagen cu sistem de frânare multi-coliziune
Siguranţa şi confortul ating un nivel nemaiîntâlnit. Lupta pentru fiecare gram nu trebuie să permită compromisuri în alte domenii. Şi în acest domeniu, Volkswagen dovedeşte că Golf, însemnă mai mult ca oricând, democratizarea progresului şi a perfecţiunii fiecărui detaliu: spaţiu adiţional (mai mult spaţiu la picioare în spate şi un portbagaj mai mare cu 30 l); noi sisteme inovatoare de siguranţă, precum sistemul de frânare multi-coliziune; un nou sistem de direcţie şi de suspensie; posibilitatea de a aleg