Patriarhia organizează pelerinaje în ţară şi în străinătate prin agenţia de turism Basilica Travel. Afacerile agenţiei de turism a Patriarhiei au urcat constant din 2008 încoace, 2011 fiind cel mai bun an de până acum al agenţie în privinţa cifrei de afaceri raportate. Vorbim de afaceri de peste 98,000 de euro şi profit net de peste 8000 de euro, în 2011. În contrast, agenţia de turism a Mitropoliei Olteniei a avut cel mai slab în privinţa rezultatelor financiare, de când activează pe piaţă. Citeşte în ECONOMICA.NET câţi bani aduc pelerinajele agenţiilor care funcţionează sub cupola Bisericii Ortodoxe Române.
Cât de profitabilă e agenţia de turism a Patriarhiei
Basilica Travel este agenţia de turism a Patriarhiei şi este specializată în pelerinaje interne şi externe. Agenţia activează pe piaţă din 2008, acesta fiind singurul an în care afacerile agenţiei de turism au mers pe pierdere.
Din 2009 încoace, Basilica Travel a raportat afaceri în creştere. 2009 a fost şi anul în care agenţia de turism a raportat cel mai mare profit, potrivit bilanţurilor depuse de firmă.
Tot la capitolul performanţe financiare, precizăm că 2011 a fost cel mai bun an de până acum pentru agenţia Basilica Travel în ceea ce priveşte cifră de afaceri, potrivit bilanţurilor depuse de firmă.
De unde a pornit agenţia de turism a Patriarhiei şi unde e acum
Agenţia de turism a Patriarhiei a încheiat primul an de funcţionare cu afaceri de 142.423 lei. Cifra de afaceri netă a agenţiei Basilica Travel a urcat constant din 2008 până astăzi, până la 441.562 lei în 2011.
Citeşte în ECONOMICA.NET cum au evoluat afacerile agenţiei de turism a Patriarhiei din 2008 până astăzi.
Cum a încheiat Basilica Travel primul an de funcţionare (2008)
Basilica Travel a realizat în primul an pe piaţă o cifră de afaceri netă de peste 142,400 de lei, a raportat pierderi n