Aproape distrusă. Epava de la Costineşti, simbol al staţiunii de mulţi ani, se află la un pas de a se scufunda din cauza furtunii, a vântului puternic şi a valurilor înalte de peste zece metri.
Epava vasului ‘Evanghelia‘ aflată în apropierea ţărmului de la Costineşti s-a rupt în două. În urmă cu puţină vreme puntea epavei s-a rupt căzând în interior, iar în acest moment din zona afectată nu se mai vede decât coşul vasului, transmite radio România Actualităţi.
Nava, fost un cargobot frigorific, avea 131,4 metri lungime, 17,4 metri lăţime şi 10,2 metri înălţime, un deplasament de 7.355 tone. Epava de la Costineşti, botezată Evanghelia, a funcţionat timp de 25 de ani, scrie Ziua de Constanta. Vasul a fost lansat la apă pe 28 mai 1942, fiind construit de Şantierul Naval Harland & Wolff din Belfast, acelaşi şantier care a clădit şi Titanicul. Din datele existente, vasul ar fi eşuat pe 15 octombrie 1968.
Aproape distrusă. Epava de la Costineşti, simbol al staţiunii de mulţi ani, se află la un pas de a se scufunda din cauza furtunii, a vântului puternic şi a valurilor înalte de peste zece metri.
Epava vasului ‘Evanghelia‘ aflată în apropierea ţărmului de la Costineşti s-a rupt în două. În urmă cu puţină vreme puntea epavei s-a rupt căzând în interior, iar în acest moment din zona afectată nu se mai vede decât coşul vasului, transmite radio România Actualităţi.
Nava, fost un cargobot frigorific, avea 131,4 metri lungime, 17,4 metri lăţime şi 10,2 metri înălţime, un deplasament de 7.355 tone. Epava de la Costineşti, botezată Evanghelia, a funcţionat timp de 25 de ani, scrie Ziua de Constanta. Vasul a fost lansat la apă pe 28 mai 1942, fiind construit de Şantierul Naval Harland & Wolff din Belfast, acelaşi şantier care a clădit şi Titanicul. Din datele existente, vasul ar fi eşuat pe 15 octombrie 1968.