ANRMAP, pe vremea PDL-istei Cristina Trăilă, a blocat, la jumătatea lunii aprilie, pentru scurt timp, licitaţia pentru îndiguirea pârâului Beselcin şi amenajarea terenurilor din împrejurimi, demersuri de care depinde începerea lucrărilor la pista Aeroportului Internaţional.
După ce a dispărut “frâna” de la ANRMAP, unul dintre participanţii la licitaţia organizată de Ministerul Mediului a contestat în instanţă desemnarea câştigătorului licitaţiei. Curtea de Apel Bucureşti a dat, zilele trecute, câştig de cauză Ministerului Mediului.
După cum a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu, “trebuie acum să facem lobby ca banii prevăzuţi în acest an pentru îndiguirea Beselcinului să fie reportaţi pentru anul viitor”.
Oficialii Ministerului Mediului au inclus în bugetul propriu fonduri în valoare de peste 4,2 milioane de euro pentru lucrările de îndiguire a pârâului, precum şi pentru construirea unor canale de deviaţie adiacente pe o lungime de 1,8 km.
ANRMAP, pe vremea PDL-istei Cristina Trăilă, a blocat, la jumătatea lunii aprilie, pentru scurt timp, licitaţia pentru îndiguirea pârâului Beselcin şi amenajarea terenurilor din împrejurimi, demersuri de care depinde începerea lucrărilor la pista Aeroportului Internaţional.
După ce a dispărut “frâna” de la ANRMAP, unul dintre participanţii la licitaţia organizată de Ministerul Mediului a contestat în instanţă desemnarea câştigătorului licitaţiei. Curtea de Apel Bucureşti a dat, zilele trecute, câştig de cauză Ministerului Mediului.
După cum a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu, “trebuie acum să facem lobby ca banii prevăzuţi în acest an pentru îndiguirea Beselcinului să fie reportaţi pentru anul viitor”.
Oficialii Ministerului Mediului au inclus în bugetul propriu fonduri în valoare de peste 4,2 milioane de euro pentru lu