Compania Research In Motion (RIM) si-a propus sa dea lovitura cea mare cu noul sau smartphone Blackberry 10 si va avea chiar de la lansarea sa pe 30 ianuarie 2013 mult mai multe aplicatii pe care nu le aveau inainte Google, Apple sau Microsoft.
Intr-un interviu video acordat pentru Forbes, Frank Boulben, director de marketing al RIM, a enumerat atuurile de care producatorul canadian intelege sa se foloseasca in vederea reusitei lansarii viitorului smartphone.
Acestea sunt legate de interfata intuitiva a claviaturii virtuale, capacitatile multimedia sau ecranul de inalta rezolutie, potrivit Journal du Net
De asemenea, se aduce in discutie si magazinul de aplicatii online de care RIM se va folosi. Caci precedentul App World este departe de a pune in umbra pe cele ale concurentilor sai.
Foarte important este ca producatorul canadian si-a propus cel putin 70.000 de aplicatii, pentru magazinul online despre care nu se stie daca va pastra acelasi nume.
Pentru a cuceri companiile, RIM mizeaza si pe Blackberry Balance, functie inclusa in Blackberry 10 ce va permite separarea datelor personale si profesionale ale utilizatorului.
Compania Research In Motion (RIM) si-a propus sa dea lovitura cea mare cu noul sau smartphone Blackberry 10 si va avea chiar de la lansarea sa pe 30 ianuarie 2013 mult mai multe aplicatii pe care nu le aveau inainte Google, Apple sau Microsoft.
Intr-un interviu video acordat pentru Forbes, Frank Boulben, director de marketing al RIM, a enumerat atuurile de care producatorul canadian intelege sa se foloseasca in vederea reusitei lansarii viitorului smartphone.
Acestea sunt legate de interfata intuitiva a claviaturii virtuale, capacitatile multimedia sau ecranul de inalta rezolutie, potrivit Journal du Net
De asemenea, se aduce in discutie s