O firmă de servicii funerare din Guatemala a realizat un spot publicitar tematic, dedicat Crăciunului, scrie The Sun.
Astfel, mai multe modele îmbrăcate în Crăciuniţe, dar şi un Moş Crăciun, au fost filmaţi stând în coşciug sau prezentând produsele oferite de „Funeraria Lopez”.
“Echipa Funeraria Lopez ştie ce înseamnă să pierzi pe cineva drag. De aceea îţi înţelege durerea”, se arată în reclamă.
“Serviciul este disponibil 24 de ore din 24, în orice zi a anului”, se mai precizează în clip.
Spotul publicitar a fost postat pe YouTube la finele lunii noiembrie şi a adunat până acum peste 390.000 de vizualizări.
Totuşi, dacă pentru unii internauţi clipul a fost motiv de amuzament, alţi utilizatori au catalogat reclama ca fiind o glumă macabră.
O firmă de servicii funerare din Guatemala a realizat un spot publicitar tematic, dedicat Crăciunului, scrie The Sun.
Astfel, mai multe modele îmbrăcate în Crăciuniţe, dar şi un Moş Crăciun, au fost filmaţi stând în coşciug sau prezentând produsele oferite de „Funeraria Lopez”.
“Echipa Funeraria Lopez ştie ce înseamnă să pierzi pe cineva drag. De aceea îţi înţelege durerea”, se arată în reclamă.
“Serviciul este disponibil 24 de ore din 24, în orice zi a anului”, se mai precizează în clip.
Spotul publicitar a fost postat pe YouTube la finele lunii noiembrie şi a adunat până acum peste 390.000 de vizualizări.
Totuşi, dacă pentru unii internauţi clipul a fost motiv de amuzament, alţi utilizatori au catalogat reclama ca fiind o glumă macabră.