Un videoclip care parodiază cântecele rap prezintă într-un mod inedit, deloc asemănător reclamelor tipice de Crăciun, viaţa femeilor care devin mame şi trebuie să se descurce cu bebeluşi gălăgioşi, suprafeţe lipicioase şi murdărie, clipul adunând un milion de vizualizări pe YouTube în doar o săptămână.
Denumit “Să fii mamă/ Motherhood”, clipul care enumeră toate provocările pe care o proaspătă mămică trebuie să le îndeplinească a strâns mai mult de un milion de vizualizări pe site-ul YouTube în doar o săptămână, scrie Daily Mail.
“Trăiesc viaţa pe picior mare şi prin asta mă refer la ‘mai mare’ ” sunt versurile rap pe care le cântă femeia înainte să numească toate dietele şi programele de exerciţii fizice pe care le urmează, inclusiv zomba, yoga şi dieta Atkins.
Ţinând un bebeluş în poală şi având doi copii blonzi în spate, mama vorbeşte în piesa rap despre “crew”-ul ei (copiii) şi “căţelele” ei, făcând trimitere la termenii specifici folosiţi de rapperi în videoclipuri.
Videoclipul reprezintă o reclamă a celor de la Fiat, având ca ţintă pentru maşinile lor un tip de client departe de modelul tipic al şoferilor “glamorous”. În clip femeia poate fi văzută cântând lângă un automobil pe a cărui placă de înmatriculare stă scris “MUM4LIFE/ Mămică pentru toată viaţa”.
Copiii i se alătură femeii, dansând în fundal, cântând la un pian de jucărie şi probând ochelari de soare de tipul celor promovaţi de Kanye West.
După ce cântă despre alăptare şi despre frustrările legate de acest subiect, femeia continuă să se plângă de sfârşitul perioadei în care punea preţ pe modă, spunând că “poşeta ei sexy a fost înlocuită cu un sac pătat de mucozităţi”.
Subiectul socializării este de asemenea inclus în versurile rap: “A trebuit să mă înscriu într-un club de citit doar ca să beau nişte vin”.
Femeia face referire şi la activitatea m