Lumea virtuala intervine din ce in ce mai mult in viata reala. Acesta este si motivul pentru care topurile si analizele de bilant ale lumii on-line sunt obligatorii.
A face un top al celor mai vizionate 20 de reclame ale anului 2012, destinate exclusiv mediului virtual este un bun motiv de analiza si evaluare.
Unicul indicator folosit a fost numarul de accesari inregistrat de fiecare dintre aceste clipuri, pe parcursul lui 2012. Topul a fost facut de Huffington Post.
Pe locurile 20 si 19: doua reclame la Old Spice, cu cele 3.885.113 vizualizari, respectiv 4.245.346.
Pe locul 18: Charlie Sheen si reclama pentru Fiat. Clipul a inregistrat 4.271.297 vizualizari pe YouTube, la momentul inchiderii topului.
Pe locul 17 s-a clasat o reclama unei companii de jucarii. Clipul a marcat 4.656.605 vizualizari.
Locul 16 este ocupat tot de masini, dar reale. Reclama a facut valurii, a fost interzisa in Marea Britanie, dar a reusit sa faca un scor record. Clipul original - inaccesibil la noi, a facut 4.863.416 vizualizari.
Locul 15 este ocupat de o reclama la bauturi alcoolice. Actori: un pui de pisica si un pompier. Impreuna au facut 5.348.876 de vizualizari.
Pe locurile 14 si 13 sunt alte doua reclame din seria Old Spice. Prima punctat in topul celor mai bune 20 de reclame peste cinci milioane si jumatate de vizualizari. A doua 5.777.678 de vizualizari!
Locul 12 in topul celor mai vizualizate 20 de reclame a reusit peste 6,7 milioane de accesari. Un recod in materie, daca luam in calcul ca este o ... banala reclama la alimente.
Apocalipsa a fost un mare succes comercial anul acesta. Locul 11 din top dovedeste acest lucru. Beneficiar - Chevrolet cu 7,656,108 vizual