Unul dintre magazinele cu lenjerie intimă din incinta supermarketului Real a venit în întâmpinarea clienţilor cu preţuri promoţionale de Crăciun. Evident, aşa cum ne-am obişnuit, promoţiile reprezintă preţuri mai mari decât în zilele obişnuite. Practic, preţul real şi mai mic era uitat pe eticheta compleului, iar, mai sus, era afişat un alt preţ, mai mare. Cel promoţional era de 65,10 lei, iar vechiul preţ, de 54 de lei. Clienta a întrebat vânzătoarea care dintre cele două preţuri este cel real, iar vânzătoarea, pe un ton indignat şi neobrăzat, i-a răspuns că cel real este cel mai mare. Evident. Răspuns greşit, pentru că imediat clienta a sunat la Protecţia Consumatorilor pentru a sesiza neregula din magazin. Aşteptăm cu sufletul la gură să aflăm amenda usturătoare pe care Protecţia Consumatorilor a aplicat-o atât pentru faptul că magazinul expune două preţuri la un produs, cât şi pentru atitudinea vânzătoarei, demnă de mahala.
Unul dintre magazinele cu lenjerie intimă din incinta supermarketului Real a venit în întâmpinarea clienţilor cu preţuri promoţionale de Crăciun. Evident, aşa cum ne-am obişnuit, promoţiile reprezintă preţuri mai mari decât în zilele obişnuite. Practic, preţul real şi mai mic era uitat pe eticheta compleului, iar, mai sus, era afişat un alt preţ, mai mare. Cel promoţional era de 65,10 lei, iar vechiul preţ, de 54 de lei. Clienta a întrebat vânzătoarea care dintre cele două preţuri este cel real, iar vânzătoarea, pe un ton indignat şi neobrăzat, i-a răspuns că cel real este cel mai mare. Evident. Răspuns greşit, pentru că imediat clienta a sunat la Protecţia Consumatorilor pentru a sesiza neregula din magazin. Aşteptăm cu sufletul la gură să aflăm amenda usturătoare pe care Protecţia Consumatorilor a aplicat-o atât pentru faptul că magazinul expune două preţuri la un produs, cât şi pentru atitudinea vânzătoarei, demnă de