A face un top al celor mai vizionate 20 de reclame ale anului 2012, destinate exclusiv mediului virtual, este un bun motiv de analiza si evaluare.
Primele zece reclame au fost cucerite de seria Old Spice si au speculat cu succes apocalipsa. Iata seria a doua: primele zece din topul celor mai vizionate 20 de reclame ale anului 2012.
Cele mai vizionate 20 de reclame ale anului 2012 (I)
Unicul indicator folosit a fost numarul de accesari inregistrat de fiecare dintre aceste clipuri, pe parcursul lui 2012. Totul a fost facut de huffingtonpost.fr .
Pe locul 9 Rafael Nadal si Cristiano Ronaldo au facut un meci de tenis de peste 10 milioane de vizualizari pentru Nike.
Pe locul 8 un clip pentru Chrysler, difuzat in premiera la meciul din Super Bowl, a reusit peste 11 milioane de vizualizari, iar numarul lor continua sa creasca.
Pentru ultimul clip al celor de la GoPro realizatorii au folosit imagini filmate chiar de sportivi. Colajul, clasat pe locul 7 in topul celor mia vizionate clipuri publicitare ale anului 2012, este remarcabil. Dovada cele peste 12 milioane de accesari. Si asta in conditiile unui film lung de peste cinci minute, ceea ce pentru un produs comercial este extrem de mult.
Volkswagen a prins locul 6 in top cu un clip dulce in care gloria marcii de automobile este impartita cu onoarea celor care lupta, cu fapte, impotriva kilogramelor in plus. Rezultatul a fost apreciat de mai bine de 16,3 milioane de oameni, dovada numarul record de vizualizari pentru un clip comercial al acestei marci de masini.
Oamenii si masinile lor... aceasta este explicatia pentru care topul celor mai vizionate 20 de reclame ale anului 2012 abunda de marci de automobile. Honda puncteaza si prinde locul 5. Clipul este original, iar asta se vede in