Telespectatorii au ales să petreacă cea mai frumoasă sărbătoare din an alături de Pro TV, din al cărui program nu au lipsit filmele de animaţie, serialele de calibru, ştirile care aduc cele mai importante evenimente ale zilei şi concertul lui Ştefan Bănică, devenit deja tradiţie.
Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, încă o dată, Pro TV şi-a consolidat poziţia de lider incontestabil de audienţă, atât pe întreaga zi, cât şi pe fiecare producţie în parte.
Pe 25 decembrie, Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a obţinut, în medie, pe întreaga zi, 5,9 puncte de rating şi 17,8% din cota de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al doilea, înregistra un rating de 3,9 puncte şi 11,7 procente din cota de piaţă. În minutul de aur, 22.15, aproape 3.000.000 de telespectatori de la nivelul întregii ţări erau cu ochii pe Pro TV.
De Crăciun, direct din Las Fierbinţi şi-a găsit loc în casele telespectatorilor un episod special al îndrăgitului serial. Aventurile "de sezon" prin care au trecut Celentano şi Firicel, cei care au decis să-l răpească pe Moş Crăciun, au propulsat Pro TV în topul preferinţelor telespectatorilor. În intervalul 20.32 - 22.19, atunci când a fost difuzat episodul special, Pro TV a înregistrat, pe publicul comercial, o medie de 12,2 puncte de rating şi 25,3 procente din cota de piaţă, de aproape două ori mai mult decât Antena 1, clasată pe locul al doilea, cu doar 6,2 puncte de rating şi 12,9% cota de piaţă.
Şi publicul din mediul urban a locuit în Las Fierbinţi, iar Pro TV a obţinut, în medie, 10,5 puncte de rating şi 19,7% cota de piaţă. Antena 1, cea care ocupa tot locul al doilea, înregistra 5,5 puncte de rating şi 10,4 procente din cota de piaţă.
Petrecerea s-a mutat ulterior la "