Cele 11 canale din portofoliul Pro TV S.A. nu vor mai fi recepţionate de abonaţii serviciului DTH Dolce, oferit de Romtelecom, după ce negocierele dintre cele două organizaţii au eşuat, a anunţat joi distribuitorul de cablu. „Romtelecom şi ProTV S.A. negociază de mai multe luni cu privire la continuarea difuzării celor 11 canale TV ale grupului, pe platformele de televiziune ale Romtelecom. Având în vedere că, până la acest moment, nu s-a ajuns la nicio concluzie, există o probabilitate ridicată ca, începând cu 3 ianuarie 2013, Romtelecom să fie nevoită să înceteze difuzarea celor 11 canale ale ProTV, inclusiv MTV România şi VH1”, se arată într-un comunicat de presă emis joi de Romtelecom.
Pro TV S.A. consideră negocierile ca fiind deja încheiate şi anunţă că Romtelecom nu a agreat condiţiile de reînnoire cerute pentru contractul de retransmisie a canalelor de televiziune din portofoliul PRO TV SA.
„În decursul negocierilor începute în luna septembrie, Romtelecom nu şi-a aratat disponibilitatea de a plăti pentru canalele Pro TV un preţ care să exprime valoarea corespunzătoare pe care canalele PRO TV o reprezintă în preţul plătit de fiecare abonat Romtelecom”, motivează grupul media. În acelaşi timp, Romtelecom îşi asigură abonaţii că a negociat cu bună credinţă, făcând toate eforturile pentru a proteja interesele financiare ale clienţilor săi pentru a avea un abonament la un preţ rezonabil.
Totuşi, reprezentanţii PRO TV spun că principalii distribuitori de cablu le datorează o mare parte din succesul financiar, drept pentru care ar trebui să plătească mai mult pentru canalele din portofoliul grupului din bulevardul Pache Protopopescu.
„Succesul financiar al distribuitorilor de canale de televiziune, precum Romtelecom, se bazează în primul rând pe atractivitatea Pro TV şi a altor canale româneşti, care determină într-o proporţie covârşitoare de