Finala concursului Vocea României, câștigată de Julie Mayaya, a ținut pe Pro TV, în fiecare minut, peste 1,8 milioane de români, dintre care peste 1,2 milioane din orașe.
Vocea României a fost, după media emisiunii, cel mai urmărit program TV, atât la nivel național, cât și în mediul urban și pe publicul comercial.
Segmentul comercial: Din publicul Vocii, 723.000 de telespectatori aveau între 18 șși 9 de ani (13,1 rating pe segment). Pe intervalul emisiunii, Antena 1 avea 544.000 de telespectatori din zona comercială (9,9 rating pee target).
RĂCNETUL LUI KING KONG A ACOPERIT VOCEA. Pe aproape toată durata emisiunii, Antena 1 a contraatacat cu King Kong. Pe intervalul în care Vocea s-a intersectat cu King Kong, emisiunea de pe Pro TV a fost pe primul loc în mediul urban (1,2 milioane de telespectatori), cu peste 200.000 de oameni peste Antena 1.
În schimb, la nivelul întregii țări, King Kong a fost peste Pro TV: două milioane de români pe minut la King Kong, cu aproape 200.000 mai mulți decât la Vocea României.
Finala concursului Vocea României, câștigată de Julie Mayaya, a ținut pe Pro TV, în fiecare minut, peste 1,8 milioane de români, dintre care peste 1,2 milioane din orașe.
Vocea României a fost, după media emisiunii, cel mai urmărit program TV, atât la nivel național, cât și în mediul urban și pe publicul comercial.
Segmentul comercial: Din publicul Vocii, 723.000 de telespectatori aveau între 18 șși 9 de ani (13,1 rating pe segment). Pe intervalul emisiunii, Antena 1 avea 544.000 de telespectatori din zona comercială (9,9 rating pee target).
RĂCNETUL LUI KING KONG A ACOPERIT VOCEA. Pe aproape toată durata emisiunii, Antena 1 a contraatacat cu King Kong. Pe intervalul în care Vocea s-a intersectat cu King Kong, emisiunea de pe Pro TV a fost pe primul loc în mediul urban (1,2 milioane de