Arădenii care locuiesc la ultimele etaje sunt extrem de nemulţumiţi din cauza calităţii agentului termic. Problema a fost semnalată în urmă cu ani şi ani de zile, oamenii plângându-se că sunt nevoiţi să plătească apa rece la preţ de apă caldă. Asta, în condiţiile în care locatarii sunt nevoiţi să lase câteva zeci de minute robinetul de apă caldă deschis, până ce apa caldă ajunge în cele din urmă şi la ei. Iar factura pentru apa aruncată este plătită de consumator, pentru că furnizorul, în speţă CET- Hidrocarburi, refuză să-şi asume vina. De asemenea, caloriferele se încălzesc foarte greu la etajele superioare.
Mai mulţi locuitori din municipiu l-au informat despre problemele cu care se confruntă pe Cornel Alicescu Bobancu, directorul CET-H, care a participat, recent, la o întâlnire cu cetăţenii. „Stau la etajul patru şi nu am căldură suficientă şi nici apă caldă. De ce să plătesc atâţia bani dacă nu am căldură. Mai mult de 18 grade nu se face în apartament. Plătesc să am căldură, nu să stau în casă cu haine groase pe mine. Am soţia bolnavă. Nu se poate să fim obligaţi să stăm în frig”, susţine Ştefan Boroş. Acesta a ţinut să precizeze că a făcut verificări şi a constatat că nu are pierderi în apartament, drept pentru care nu se poate gândi decât la o singură variantă, şi anume că vina aparţine furnizorului. „Nu am pierderi în apartament. Dacă apa de pe coloană e rece, nu are cum să fie calde caloriferele. Suntem mai mulţi nemulţumiţi şi nu ştim la ce sistem de încălzire să apelăm. Nu putem să facem focul pur şi simplu”, a mai spus bărbatul.
Apa pleacă rece de la punctul termic
Un alt consumator, Aurel Manea, a atras atenţia directorului că apa pleacă din punctul termic la o temperatură prea scăzută, drept pentru care locatarii din zonă au de suferit. „Nu avem nici apă caldă, nici încălzire, aşa cum ar fi trebuit să avem. Din câte am văzut apa