Fie că e vorba de ştiri, filme, seriale de top sau emisiuni de divertisment, telespectatorii au ales şi în 2012 să urmărească Pro TV, astfel că televiziunea s-a poziţionat şi în anul care se încheie în poziţia de lider incontestabil de audienţă, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Aşa se face că Pro TV a fost lider atât la nivelul întregii zile, cât şi pe celelalte segmente orare, inclusiv prime-time.
La nivelul întregii zile, Pro TV s-a clasat pe primul loc la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani cu 3,3 puncte de rating şi 16,8% cota de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistra doar 2,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12,1 procente.
Şi pe publicul din mediul urban, audienţa medie înregistrată la nivelul unei zile aduce Pro TV pe primul loc în top, cu 3,2 puncte de rating şi 14,2% cota de piaţă, iar Antena 1 obţine 2,5 puncte de rating şi 11,2% cota de piaţă.
Mai mult decât atât, Pro TV îşi păstrează supremaţia şi la nivelul întregii populaţii a ţării, cu o medie a zilei de 3,3 puncte de rating şi 14,7% cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 are 2,5 puncte de rating şi 11 procente din cota de piaţă.
Clasamentul rămâne neschimbat şi în ceea ce priveşte prime-time-ul, intervalul cel mai audiat cuprins între 19.00-23.00, când Pro TV obţine la nivelul publicului său ţintă nu mai puţin de 8,1 puncte de rating şi 20,9% cota de piaţă, aproape dublu faţă de Antena 1 care înregistrează doar 4,6 puncte de rating şi 11,9% cota de piaţă.
Pe publicul din mediul urban Pro TV se afla pe locul întâi, cu 7,4 puncte de rating şi 16,7% cota de piaţă, iar Antena 1 pe locul al doilea cu 4,7 puncte de rating şi 10,6% cota de piaţă. Pe întreg publicul ţării, Pro TV este lider în prime-time, cu 7,7 puncte de rating şi 17,4% cota de piaţă, în timp ce Antena 1 obţine 4,6 puncte de rating şi 10,4% cota de piaţă.