Este a doua tentativă a Guvernului de la Bucureşti de a construi acest tronson de autostradă. Iniţial, România a vrut să construiască autostrada tot în sistem de parteneriat public-privat, dar nu a reuşit, chiar dacă a oferit un preţ mult mai mare.
Pe 19 decembrie, firma China Communications Construction Company Limited, cu sediul în Beijing, a contestat la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) fişa de date a achiziţiei (parte din documentaţia de atribuire) elaborată de autoritatea contractantă, adică CNADNR, în cadrul procedurii de atribuire a contractului de concesionare lucrări privind proiectarea, construcţia, finanţarea şi întreţinerea tronsonului Comarnic-Braşov, km 110+600 – km 168+600, scrie economica.net.
Firma China Communications Construction Company Limited a solicitat Consiliului anularea fişei de date a achiziţiei şi suspendarea procedurii. Pe 21 decembrie, CNSC a suspendat procedura de atribuire. Decizia Consiliului este obligatorie.
Anunţul de concesionare a fost publicat în SEAP pe 8 decembrie 2012 iar candidaturile pentru licitaţie urmau să fie primite până pe 29 ianuarie 2013.
Este a doua tentativă a Guvernului de la Bucureşti de a construi acest tronson de autostradă. Iniţial, România a vrut să construiască autostrada tot în sistem de parteneriat public-privat, dar nu a reuşit, chiar dacă a oferit un preţ mult mai mare.
Pe 19 decembrie, firma China Communications Construction Company Limited, cu sediul în Beijing, a contestat la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) fişa de date a achiziţiei (parte din documentaţia de atribuire) elaborată de autoritatea contractantă, adică CNADNR, în cadrul procedurii de atribuire a contractului de concesionare lucrări privind proiectarea, construcţia, finanţarea şi întreţinerea tronsonului Comarnic-Braşov, km 110+600 – km 168+600, scrie econom