Iesenii nu au depus nicio reclamatie la Protectia Consumatorului in aceasta perioada. Daca in anii trecuti, in preajma sarbatorilor de iarna, sute de reclamatii erau solutionate de catre comisarii ieseni, in acest an, numarul acestora s-a redus semnificativ. Desi cele mai multe reclamatii ale iesenilor, inregistrate anul trecut, in aceeasi perioada, erau pentru lipsa agentului termic sau pentru facturile uriase pe care le aveau de achitat la incalzire, in ultimele zile, niciun iesean nu s-a aratat nemultumit de serviciile primite, pentru a depune plangere la sediul institutiei. Reprezentantii OPC, din Iasi, sustin ca in prezent, nu au fost inregistrate plangeri din partea consumatorilor ieseni. "Nu au fost depuse reclamatii in zilele de sarbatori. De obicei, cele mai multe sunt depuse inainte sau dupa aceasta perioada", a declarat MarianGrigoras, comisar-sef al Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor Regiunea Nord-Est.
Iesenii nu au depus nicio reclamatie la Protectia Consumatorului in aceasta perioada. Daca in anii trecuti, in preajma sarbatorilor de iarna, sute de reclamatii erau solutionate de catre comisarii ieseni, in acest an, numarul acestora s-a redus semnificativ. Desi cele mai multe reclamatii ale iesenilor, inregistrate anul trecut, in aceeasi perioada, erau pentru lipsa agentului termic sau pentru facturile uriase pe care le aveau de achitat la incalzire, in ultimele zile, niciun iesean nu s-a aratat nemultumit de serviciile primite, pentru a depune plangere la sediul institutiei. Reprezentantii OPC, din Iasi, sustin ca in prezent, nu au fost inregistrate plangeri din partea consumatorilor ieseni. "Nu au fost depuse reclamatii in zilele de sarbatori. De obicei, cele mai multe sunt depuse inainte sau dupa aceasta perioada", a declarat MarianGrigoras, comisar-sef al Comisariatului Regional pentru Protectia Consum