Miliarde de vizualizări false au dispărut, iar principalii “păgubiţi” sunt marile case de discuri.
Foarte discret, celebra platformă de partajare de conţinut video YouTube a declanşat la începutul săptămânii trecute, o vastă operaţiune de curăţire, lucru care a doborât audienţa mai multor canale, potrivit presei franceze. În această campanie de demascare a “view-urilor” false, cel mai mult a avut de suferit canalul celei mai mari case de discuri din lume, Universal, care s-a văzut cu peste 1,1 miliarde de vizualizări şterse, scăzând de la 6,9 miliarde, la 5,8 miliarde. La rândul lor, cei de la Sony-BMG au pierdut 99% din toată “audienţa”, rămânând cu doar 2,3 milioane de vizualizări, de la 853 de milioane. Nu sunt singurele exemple.
Mai mult pe Economica.net
Miliarde de vizualizări false au dispărut, iar principalii “păgubiţi” sunt marile case de discuri.
Foarte discret, celebra platformă de partajare de conţinut video YouTube a declanşat la începutul săptămânii trecute, o vastă operaţiune de curăţire, lucru care a doborât audienţa mai multor canale, potrivit presei franceze. În această campanie de demascare a “view-urilor” false, cel mai mult a avut de suferit canalul celei mai mari case de discuri din lume, Universal, care s-a văzut cu peste 1,1 miliarde de vizualizări şterse, scăzând de la 6,9 miliarde, la 5,8 miliarde. La rândul lor, cei de la Sony-BMG au pierdut 99% din toată “audienţa”, rămânând cu doar 2,3 milioane de vizualizări, de la 853 de milioane. Nu sunt singurele exemple.
Mai mult pe Economica.net