Combiul de clasă mică de la Renault este surprinzător ca şi concept al capacităţii de transport, francezii reuşind să facă minuni dacă amintim lungimea versiunii Clio IV Grandtour de doar 4,26 metri.
Elongarea consolei spate cu 20 cm a condus la un supliment de volum al portbagajului versiunii Clio Grandtour de peste 130 de litri comparativ cu citadina Clio4 în cinci uşi. Astfel, portbagajul atinge în cazul versiunii break valoarea de 440 de litri, spaţiu ce se poate extinde la 1.300 de litri prin afectarea banchetei spate. Şi nu e doar atât. În Renault Clio IV Grandtour se poate obţine o suprafaţă şi mai mare pentru transportarea obiectelor lungi, găselniţa francezilor fiind proiectarea scaunului pasagerului faţă cu posibilitatea rabatării sale complete, rezultând astfel o suprafaţă lungă şi netedă, cu o planeitate identică cu podeaua portbagajului.
Designul lui Clio IV Grandtour este axat pe linii moderne şi elegante, atât caroseria cât şi interiorul acestuia având o personalitate puternică.
Suprafaţa vitrată laterală este dilatată în dreptul locurilor frontale, urmând a se restrânge treptat spre spate, pe măsură ce plafonul teşit şi muchia laterală de la nivelul portierelor par a pune presiune pe aceasta. Sub nivelul geamurilor laterale ale portbagajului a apărut o discretă evazare a aripilor, plasată în continuarea stopurilor ce se prelungesc mult şi pe laterale. Montanţii hayonului par a lipsi, fiind elegant disimulaţi asemnenea celorlalţi stâlpi vopsiţi în negru.
Entry-level-ul pentru motoare este benzinarul 1.2 16V de 75 CP şi un cuplu motor de 107 Nm livrat la 4.250 rpm. Animat de această unitate de bază, Clio IV Grandtour va atinge o viteză maximă de 167 km/h, consumul fiind restrâns la 5,5 litri de benzină la sută.
Asemenea Clio IV hatchback, breakul adoptă sub capotă propulsoare pe benzină de tip TCe de generaţie nouă. Micul