Reţeaua de supermarketuri Mega Image a deschis, în ultimele două zile, şapte noi magazine, patru sub brandul Shop&Go şi trei sub brandul Mega Image. Retailerul va continua expansiunea şi în 2013, urmând să mai deschidă alte 80-90 de magazine noi.
Aproape că nu a trecut săptămână, în 2012, în care marile reţele de retail alimentar să nu anunţe deschiderea unui nou magazin. Iar dintre toți, Mega Image a fost cel mai agresiv retailer în ceea ce priveşte expansiunea, numărul de inaugurări fiind de circa trei ori mai mare decât cel din 2011.
Cu 99 de noi deschideri în 2012, Mega Image a detronat Lidl (doar 26 de noi deschideri) şi a devenit “cea mai extinsă rețea de comerț modern din România”. Topul marilor rețele de retail din țară este format acum din Mega Image cu 193 de magazine (cu brandurile Mega Image -132 de magazine şi Shop&Go -61), Lidl (155), Profi (149) şi Penny Market (142).
Mega Image a avut bugetat, pentru 2012, investiții de aproximativ 50 de milioane de euro pentru deschiderea de noi magazine, dar și pentru remodelarea celor vechi, plus mai multe programe de sustenabilitate, după cum anunța Xavier Piesvaux, directorul general al companiei.
Vânzările retailerului belgian, care operează supermarketurile Mega Image şi magazinele de proximitate Shop&, au depășit, în 2011, pragul de un miliard de lei (echivalentul a cca. 225 mil. euro).
Mega Image este partea a Delhaize Group. Belgienii sunt prezenți în 11 țări de pe trei continente. La sfârșitul primului trimestru al lui 2012, rețeaua Delhaize Group avea un număr de 3.309 magazine.
În 2011, Delhaize a anunțat venituri în valoare de 21,1 miliarde de euro (29,4 miliarde dolari), cu un profit net de 475 milioane de euro (661 milioane dolari).
La sfârșitul lui 2011, Delhaize Group număra aproximativ 160.000 de angajați. Acțiunile