Criza a lovit şi în fabricile de confecţii din municipiul Botoşani care în anii trecuţi aveau cifre de afaceri cu multe zerouri. Pentru Rapsodia Conf, 2012 nu a fost un an extraordinar şi asta deoarece compania botoşăneană şi-a pierdut câţiva clienţi importanţi din străinătate.
“2012 a fost un an foarte dur pentru Rapsodia Conf. Din anumite motive obiective, de piaţă, de criză euro, am fost obligaţi să ne schimbăm clienţii. A fost un an ciudat, zbuciumat, un an care poate fi considerat de la agonie la extaz. În partea a doua a trimestrului doi şi în trimestrul trei am fost obligaţi să lucrăm numai să ne menţinem personalul. Începând din septembrie-octombrie au reuşit să-mi aduc un grup de clienţi pe care niciodată nu i-a avut Rapsodia Conf în portofoliu”, a spus Mihai Tincu.
Directorul general al SC Rapsodia Conf SA spune că în prima parte a acestui an, principala problemă a fost păstrarea numărului de angajaţi şi acordarea salariilor acestora.
“Cifra de afaceri este mai mică pentru că acest client cu care lucrez de 20 de ani şi-a pierdut piaţa. Am fost obligat să caut soluţii şi să-mi păstrez salariaţii. Am găsit alţi clienţi dar cu preţuri mai mici şi cu o cifră de afaceri mai mică”, a mai precizat Mihai Tincu.
Criza a lovit şi în fabricile de confecţii din municipiul Botoşani care în anii trecuţi aveau cifre de afaceri cu multe zerouri. Pentru Rapsodia Conf, 2012 nu a fost un an extraordinar şi asta deoarece compania botoşăneană şi-a pierdut câţiva clienţi importanţi din străinătate.
“2012 a fost un an foarte dur pentru Rapsodia Conf. Din anumite motive obiective, de piaţă, de criză euro, am fost obligaţi să ne schimbăm clienţii. A fost un an ciudat, zbuciumat, un an care poate fi considerat de la agonie la extaz. În partea a doua a trimestrului doi şi în trimestrul trei am fost obligaţi să lucrăm numai să ne menţinem personalul