Tinerețe fără bătrânețe, cu bisturiu sau fără. Sau despre cum să menții tânăr un business de nișă, o poveste pe care familia Jianu a început-o acum 18 ani. De atunci, s-au schimbat multe.
Antreprenori într-o piață „cuminte“, la acea vreme, prin 1994, când aproape că nu existau cabinete particulare pentru chirurgia estetică. Dana și Ștefan Jianu, medici de profesie, au venit atunci cu un brand 100% românesc în piața locală de servicii medicale private: ProEstetica. Povestea a început într-un cabinet din Piața Amzei, în Capitală, după o investiție de aproximativ 80.000 de mărci. „Aveam atunci și alte specialități, dar simțeam că această ramură a chirurgiei estetice va avea un viitor la noi. Clinica am deschis-o imediat ce m-am întors din Hamburg, unde m-am specializat și mi s-a părut că este o oportunitate să vin spre publicul din România cu ceea ce am învățat acolo. Un public pe care l-am descoperit foarte receptiv încă de atunci“, își amintește dr Dana Jianu.
Treptat, „sala de mici pansamente și intervenții“ a crescut, la fel și brandul ProEstetica. Așa că, în 2003 s-au mutat în casă nouă, undeva în zona Dorobanți, într-o clădire cu patru etaje, construită de la zero, după o investiție de circa un milion de euro, cu tot cu dotările aferente unei clinici de asemenea dimensiuni. „Trebuia să construim ceva așa cum ne doream noi. Și am reușit“, mai face Dana Jianu o completare. Acum, afacerea a depășit un milion de euro, ca venituri, în timp ce profitul operațional este de peste 0,2 milioane de euro. Orientativ, în medie, pentru toate segmentele acoperite la clinica din Dorobanți, sunt, în fiecare lună, peste 600 de consultații, 300 de tratamente și operații mici, dar și 100 de operații mari, din chirurgie plastică, chirurgie generală, flebologie, oftalmologie chirurgicală, urologie și altele. În timp ce, printre cele mai solicitate intervenții din chiru